Bloggen laggar!


Hejsan alla!
Förlåt för kass uppdatering men bloggen har hackat sig och så, hoppas det här innlägget går att spara nu.

I helgen var jag i allafall i Stockholm först va jag i Tyresö sen va jag och Malin hos hennes mormor en natt i Kärrtorp och sen va jag Malin och Patrick en natt i Rågsved, ytterst mysig helg!

Jag och Patrick åkte hem i måndags men tåget till Örebro kom framm för sent så vi missade bussen vi skulle bytt till men min underbara pappa hämtade oss.

Sen i Tisdags var det skola och i Onsdags var det jobb och idag va det lite mera jobb.

Sen har jag beställt hem KLÄDER, inte så mycket men en klänning och en kjol samt en sminkväska och en eyeliner från hm's online shop, fick ju in pengar idag.
Slänger upp bilder på det jag köpte i slutet av inlägget.

Imorgon så kommer min älskade Malin hit, WOHO saknar den lilla tokan något fruktansvärt!

Aja nu ska jag ut och ta en cigg.

Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0